Husqvarna TE 310
Testna vožnja MOTO

Hell's Gate, luda enduro trka u srcu toskanskih brda koja me kao ljubitelja endura oduševljava posljednje tri godine, osjećala sam se ispravno. Istina je da je mogao napraviti dobar test i bez trke ili možda u amaterskoj trci, ali testirati šta čovjek i mašina mogu u najekstremnijim uvjetima je kao magnet. Pogotovo ako možete parirati Miranu Stanovniku i svjetskoj eliti enduro sporta. Naravno, samo da vidite koja je razlika između vas i "pro".

I tako se dogodilo. Alarm na telefonu probudio me tog prokletog ranog sata u subotu ujutro i (priznajem) zaista jesam, ali bio sam jako loše volje i rekao sam sebi da nikada neću ići na trku na kojoj moram ustati u pet ujutro ....

Husqvarna me čekala sa preostalih 77 trkaćih automobila, koji tog dana nisu bili baš ugodni. Miran je počeo s istom Husqvarnom u potpunom mraku (ponekad nije sjajno ako ste dobri i ako vam je dat veliki startni broj 11), a moj početak već je dočekalo sunce.

XNUMX-godišnjak je zaurlao pri prvom pritisku dugmeta za električno pokretanje, a nakon kratkog zagrijavanja staza se naglo okrenula uzbrdo radi provjere brzine.

Samo objašnjenje za lakše razumijevanje utrke: klasični enduro s četiri etape i dvije kontrolne točke i testom brzine održan je ujutro, a ekstremni enduro bez testova brzine proveden je popodne, poput motokros trke sa četiri vozi kroz najteži teren.

Husqvarna i ja smo dobro započeli, pa čak i nakon što smo savladali prvu ozbiljnu prepreku, koja je izgledala grubo (strmo i široko penjanje preko velikih stijena), jednostavno smo proletjeli. Ispostavilo se. Izvanredna snaga, kvalitetno enduro ogibljenje i odličan okretni moment, dok u isto vrijeme, zahvaljujući 250cc konstrukciji. Vidite, ostaje dovoljno lagan da brzo promijeni smjer, savršen za tehnički zahtjevan enduro!

Ali zabava je završila kada su vozači ispred mene zapeli na uskom dijelu. Pustite koncentraciju, ne možete pronaći ispravnu liniju preko prepreka i već smo tamo gdje nijedan vozač endura ne želi biti, usred padine pune klizavog kamenja poput leda (jednadžba endura: blato + kamenje = led).

Neko vrijeme gurate i povlačite motocikl, ali nakon nekoliko sličnih trenutaka na sredini padine, jednostavno izvlači svu energiju iz vašeg tijela. Uz pomoć ljubaznih gledalaca i zvaničnika na stazi (organizatori su vas stvorili da pomognete učesnicima), takođe sam uspio doći do cilja ovom vražjom kliznom brzinom. Osećao sam se užasno.

Znao sam da će biti teško, ali da će biti tako teško, nisam ni pomislio u snu. Kad sam završio prvi krug na fantastičnoj enduro stazi, prelijepoj, slikovitoj, ali punoj prepreka, koje su mogle pripadati svjetskom prvenstvu u pre-enduro probi, samo sam htio odustati. Ali ohrabrujuće riječi članova pratećeg tima natjerale su me da probam još jedan krug i opet taj nemogući test brzine.

Tada je to bilo dovoljno. Husqvarna koja me tako poslušno vozila gore -dolje kad sam jedva uhvatio volan i jedva sam stao na noge nije zaslužio da bude bačen na tlo. Između ostalog, također sam spoznao nevjerojatne sposobnosti i izdržljivost enduro bogova. Ako smo Miran i ja bili iscrpljeni i znojili se (ostavimo po strani činjenicu da je Miran nakon četiri kruga izgledao umorno kao i ja nakon prvog kruga), tada se prvih pet nije ni znojilo.

Konačni rezultat: čitav desetak motocikala, prikladnih za klasični enduro, nezahtjevan i taman, snažan i lagan. Vozač ... pa da, probao sam, ništa ...

Englez je ponovo pobedio

Četvrta trka i četvrti engleski pobednik! Šta ih čini superherojima? Nakon tri uzastopne pobjede Davida Knighta, koji je po nalogu KTM -a trebao trkati u francuskom Le Touquetu, među dobitnicima je bio i Wayne Braibook. No, pobjeda nije bila laka. Nakon osam kilometara, Wayne je istegnuo mali prst na lijevoj ruci i do kraja sva četiri kruga prestigao glavne konkurente, Paula Edmondsona i Simona Albergonija.

Do cilja, tj. Uz pomoć publike, samo sedam iscrpljenih učesnika uspjelo je da se popne na vrh pakla (od kojih je 77 krenulo ujutro), nezemaljskih heroja najteže enduro trke na svijetu. Nažalost, među njima nije bilo Slovenaca. Miran Stanovnik je priznao da je trka teža nego što je mislio, ali ne i nemoguća. "Samo trening treba da bude u potpunosti posvećen ovoj trci i treningu na ekstremnim terenima na posebno prilagođenom motociklu", dodaje. Revanš sledeće godine? Možda?

Rezultati:

1. Wayne Braybrook (VB, GasGas),

2. Paul Edmondson (VB, Honda),

3. Simone Albergoni (ITA, Yamaha),

4. Alessandro Botturi (Italija, Honda),

5. Gregory Aerys (FRA, Yamaha),

6. Andreas Lettenbihler (NEM, GasGas),

7. Piero Sembenini (ITA, beta)